با پيام صلح و دوستي بان كي مون
نوشته شده توسط : دانشجو

به گزارش جام جم آنلاين،آيين افتتاح رسمي المپيك لندن شب گذشته از شبكه‌هاي گوناگون جهان پخش شد،المپيكي كه براي همدلي،همراهي،دوستي و صميميت 5 قاره جهان هر 4 سال يكبار برگزار مي‌شود.

ميلياردها پوند براي اين واقعه ورزشي هزينه شده است،اما كشوري كه برگزار كننده آن است در قتل و كشتار و دخالت در امور ديگر كشورها سابقه درخشاني دارد! و در جنگ افروزي و كشتار مردم بيگناه ديگر كشورها نقش اول را در كنار آمريكا و رژيم صهيونيستي بازي مي‌كند.

سی امین دوره بازی‌های المپیک لندن در حالي آغاز شد كه ملكه اين كشور در فيلمي نمايشي به صورت نمادين و از قصر تو در توي خود با هليكوپتر و با پرواز از فراز شهر لندن به استاديوم برگزاري افتاحيه آورده شد و سپس ملكه اليزابت به همراه همسرش با چتر در استاديوم فرود آمدند و با اين فرود المپيك 2012 لندن رسماً آغاز شد.

آيين افتتاحيه المپيك 2012 لندن از ساعت 12:30 دقيقه به وقت تهران و ساعت 21 به وقت لندن به طور رسمي آغاز شد.در اين مراسم كه در حضور جمع كثيري از مسئولين كشورهاي دنيا برگزار شد،تاریخ انگلیس از اواخر قرن نوزدهم با انجام نمايش‌هاي گوناگون به تصویر کشیده شد.

ابتدای این مراسم با دهکده‌ای آغاز شد که نمادی از زندگی روستائیان قرون وسطی در انگليس و ديگر كشورهاي تحت قيموميت اين كشور بود. سپس این دهکده به سرعت برچيده شد و سپس زندگي مدرنتر جاي آن را گرفت و شيوه صنعتي شدن انگليس به تصوير درآمد.

در نمايش موزيكال ديگري تعدادي از كودكان با مليت‌هاي گوناگون در وسط استاديوم بر روي تخت‌خواب‌هاي نوراني آرميده‌اند كه غول سياه و بزرگي نمايان مي‌شود و قصد دارد آنها را آزار دهد كه پس از آن غول سياه اهريمني سقوط مي‌كند.حال اين غول سياه اهريمني به چه چيزي تشبيه شده است،قطعا اين اقدام انگلس بي هدف نخواهد بود.

در این آيين همچنین پیام بان کی مون دبیرکل سازمان ملل که مردم جهان را به صلح دعوت کرد خوانده شد که البته مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

سپس تيم‌هاي كشورهاي گوناگون به ترتيب با پرچم‌هاي خود وارد استاديوم شدند و رژه رفتند،گروه ورزشي 52 نفره جمهوري اسلامي ايران نيز با پرچم مقدس كشورمان در ميان ديگر كشورهاي حاضر ديده مي‌شد.




:: موضوعات مرتبط: تازه های ورزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
نقیب الله در تاریخ : 1391/5/7/6 - - گفته است :
سلام وبلاگ خوبی درست کردی موفق باشید.میخواهی با من تبادل لینک داشته باشید .
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیایی تکنالوژی و آدرس naqibullahdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

/weblog/file/img/m.jpg
محمد حسین در تاریخ : 1391/5/7/6 - - گفته است :
سلام میخوام یه عکس برام درست کنی
ابعاد:936*60
روش نوشته باشه:قاصدک پاتوق
ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایران پاتوقی برای همه رنگ داخلی بنر هم هر جور خودت بهتر میدونی انتخاب کن
لطفا رایگان باشه
اینم آدرس وبلاگم:http://mohamadhossein20.mihanblog.com/


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: